آموزششبکه های اجتماعی

بخش های مهم یک پیج اینستاگرام

معرفی و رونق کسب و کار

بخش های مهم اکانت اینستاگرام

در این پست قصد داریم با هم به بررسی تعدادی از بخش های مهم یک پیج اینستاگرام بپردازیم ؛ و اینکه نکاتی را در مورد آن بخش ها بیان کنیم تا با رعایت آنها به موفقیت های بیشتری در زمینه کسب و کار خود دست یابید .

در تصویر زیر ، یک پیج اینستاگرام را مشاهده می کنید که ۵ مورد از بخش های مهم از آن شماره گذاری شده و در این مقاله بررسی خواهد شد .

بخش های مهم

۱- نام کاربری یا همان username : همان طور که در این پست از مجله زندگی در مورد آن صحبت کردیم ، نام کاربری یا یوزرنیم ، یک نام اختصاصی و منحصر به فرد است و فقط به شکل انگلیسی به کار می رود .

۲- عکس پروفایل : تصویر پروفایل پیج شماست که از اهمیت زیادی برخوردار است و در این پست به طور کامل مورد بررسی قرار گرفت .

۳- نام : دومین نام برای پیج شماست که منحصر به فرد نیست و می تواند فارسی یا انگلیسی باشد ؛ یکی از انتخاب های مناسب شما برای این قسمت ، نوع فعالیت و کسب و کار یا  اسم وب سایت شما خواهد بود .

توصیه می کنیم که در این قسمت حتما از نام فارسی استفاده کنید ؛ اینستاگرام بر اساس هر دو نام ( نام کاربری و نام عادی ) ، به جستجوها پاسخ می دهد و انتخاب نام فارسی برای این قسمت این مزیت را دارد که کاربران چه به زبان فارسی و چه انگلیسی شما را جستجو کنند ، می توانند به پیج شما دسترسی پیدا کنند و در نتیجه بهتر دیده خواهید شد .

۴- بیوگرافی پیج یا به اختصار bio : در این قسمت می توانید حدودا دو الی سه خط در مورد کسب و کار خود توضیح دهید .

یک اشتباه رایج در قسمت بیوگرافی این است که بعضی اشخاص ، یک سری توضیحات عمومی در مورد کسب و کار خود می نویسند ؛ مثلا اینکه شما تولید کننده بهترین لوازم MDF در ایران هستید ، برای کاربر یک دلیل قانع کننده نیست که پیج شما را فالو کند !

بلکه باید یک دلیل واضح و مشخص بیان کنید که چرا دیگران باید شما را فالو کنند .

مثلا اگر در پیج خود ، عکس جدیدترین محصولاتتان را قرار می دهید ، می توانید در قسمت بیوگرافی بنویسید که با فالو کردن پیج  از جدیدترین طرح ها و محصولات ما مطلع شوید ؛ یا اینکه با فالو کردن پیج ما تا فلان تاریخ ، از تخفیف ۱۰ درصدی محصولات ما بهره مند شوید .

۵- آدرس سایت : این قسمت یکی از بخش های جالب پیج شماست و اینستاگرام این امکان را در اختیار شما گذاشته که آدرس وب سایت خود را در اینجا وارد کنید و فالوورهای شما بتوانند به راحتی با لمس این لینک وارد سایت شما شوند .

توصیه می کنیم از این قابلیت اینستاگرام حتما استفاده کنید . البته ممکن است وب سایت نداشته باشید ؛ در این صورت می توانید ویدئوهایی از محصولات خودتون تهیه کنید و در سایت هایی از جمله آپارات آپلود کنید و لینک آپارات خود را در این قسمت به جای آدرس سایت وارد کنید .

اگر صاحب یک وب سایت هستید ، یک ایده خوب این است که در آخرین خط توضیحات بیو ، دلیلی بنویسید که چرا افراد باید به سایت شما مراجعه کنند .

این دلیل می تواند دانلود رایگان یک فایل آموزشی باشد ؛ مثلا می توانید یک PDF یا یک ویدئو آموزشی در مورد معرفی یا طرز استفاده از محصولات خود تهیه کرده و در سایت قرار دهید .

چون آدرس سایت دقیقا زیر بیوگرافی قرار دارد ، این کار باعث می شود افراد بیشتری روی آدرس سایت شما کلیک کنند و فروش محصولات شما افزایش یابد .

با ما همراه باشید .

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن