بخش های مهم یک پیج اینستاگرام

بخش های مهم

بخش های مهم اکانت اینستاگرام

در این پست قصد داریم با هم به بررسی تعدادی از بخش های مهم یک پیج اینستاگرام بپردازیم ؛ و اینکه نکاتی را در مورد آن بخش ها بیان کنیم تا با رعایت آنها به موفقیت های بیشتری در زمینه کسب و کار خود دست یابید .

در تصویر زیر ، یک پیج اینستاگرام را مشاهده می کنید که ۵ مورد از بخش های مهم از آن شماره گذاری شده و در این مقاله بررسی خواهد شد .

بخش های مهم

۱- نام کاربری یا همان username : همان طور که در این پست از مجله زندگی در مورد آن صحبت کردیم ، نام کاربری یا یوزرنیم ، یک نام اختصاصی و منحصر به فرد است و فقط به شکل انگلیسی به کار می رود .

۲- عکس پروفایل : تصویر پروفایل پیج شماست که از اهمیت زیادی برخوردار است و در این پست به طور کامل مورد بررسی قرار گرفت .

۳- نام : دومین نام برای پیج شماست که منحصر به فرد نیست و می تواند فارسی یا انگلیسی باشد ؛ یکی از انتخاب های مناسب شما برای این قسمت ، نوع فعالیت و کسب و کار یا  اسم وب سایت شما خواهد بود .

توصیه می کنیم که در این قسمت حتما از نام فارسی استفاده کنید ؛ اینستاگرام بر اساس هر دو نام ( نام کاربری و نام عادی ) ، به جستجوها پاسخ می دهد و انتخاب نام فارسی برای این قسمت این مزیت را دارد که کاربران چه به زبان فارسی و چه انگلیسی شما را جستجو کنند ، می توانند به پیج شما دسترسی پیدا کنند و در نتیجه بهتر دیده خواهید شد .

۴- بیوگرافی پیج یا به اختصار bio : در این قسمت می توانید حدودا دو الی سه خط در مورد کسب و کار خود توضیح دهید .

یک اشتباه رایج در قسمت بیوگرافی این است که بعضی اشخاص ، یک سری توضیحات عمومی در مورد کسب و کار خود می نویسند ؛ مثلا اینکه شما تولید کننده بهترین لوازم MDF در ایران هستید ، برای کاربر یک دلیل قانع کننده نیست که پیج شما را فالو کند !

بلکه باید یک دلیل واضح و مشخص بیان کنید که چرا دیگران باید شما را فالو کنند .

مثلا اگر در پیج خود ، عکس جدیدترین محصولاتتان را قرار می دهید ، می توانید در قسمت بیوگرافی بنویسید که با فالو کردن پیج  از جدیدترین طرح ها و محصولات ما مطلع شوید ؛ یا اینکه با فالو کردن پیج ما تا فلان تاریخ ، از تخفیف ۱۰ درصدی محصولات ما بهره مند شوید .

۵- آدرس سایت : این قسمت یکی از بخش های جالب پیج شماست و اینستاگرام این امکان را در اختیار شما گذاشته که آدرس وب سایت خود را در اینجا وارد کنید و فالوورهای شما بتوانند به راحتی با لمس این لینک وارد سایت شما شوند .

توصیه می کنیم از این قابلیت اینستاگرام حتما استفاده کنید . البته ممکن است وب سایت نداشته باشید ؛ در این صورت می توانید ویدئوهایی از محصولات خودتون تهیه کنید و در سایت هایی از جمله آپارات آپلود کنید و لینک آپارات خود را در این قسمت به جای آدرس سایت وارد کنید .

اگر صاحب یک وب سایت هستید ، یک ایده خوب این است که در آخرین خط توضیحات بیو ، دلیلی بنویسید که چرا افراد باید به سایت شما مراجعه کنند .

این دلیل می تواند دانلود رایگان یک فایل آموزشی باشد ؛ مثلا می توانید یک PDF یا یک ویدئو آموزشی در مورد معرفی یا طرز استفاده از محصولات خود تهیه کرده و در سایت قرار دهید .

چون آدرس سایت دقیقا زیر بیوگرافی قرار دارد ، این کار باعث می شود افراد بیشتری روی آدرس سایت شما کلیک کنند و فروش محصولات شما افزایش یابد .

با ما همراه باشید .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *