آموزششبکه های اجتماعی

نحوه تجاری کردن اکانت اینستاگرام (بیزینس پروفایل) (قسمت سوم)

Business Profile

امکانات اکانت های تجاری

در این مطلب از مجله ی زندگی ، اکانت های تجاری و کلیات آن و در اینجا بخشی از جزئیاتش را بررسی کردیم .

اکانت های تجاری در بخش پست و استوری نیز امکانات و گزینه های بیشتری دارند که آنها را به اختصار بررسی می کنیم .

بعد از تجاری کردن پیج ، دو گزینه ی جدید در این قسمت از پست های خود مشاهده خواهید کرد .

اکانت

Promote : یک سری امکانات تبلیغاتی با مشارکت فیس بوک و اینستاگرام برای بیشتر دیده شدن پست ها و محصولاتتان در اختیار شما قرار می گیرد که البته رایگان نیست و نیاز به پرداخت هزینه دارد .

View Insights : جزئیات آمار مربوط به پست ها را به نمایش می گذارد .

 

یک سری اصطلاحات در این قسمت وجود دارد که توضیح آنها به شرح زیر است :

Impressions : نمایانگر تعداد کل دفعاتی است که پست شما دیده شده است (صرف نظر از تعداد لایک های آن) ؛ از این طریق متوجه خواهید شد که پست شما در چه حد دیده شده و چه تعداد از بازدید کنندگان آن را لایک کرده اند .

Reach : نشان دهنده ی تعداد دفعاتی است که پست شما توسط اکانت های منحصر به فرد دیده شده است (بازدیدهای تکراری جزء این آمار محاسبه نمی شوند) .

اکانت

 

 

اصطلاحات Impressions و Reach برای استوری نیز به کار می روند و شما می توانید جزئیات مفیدی را در مورد استوری های خود مشاهده نمایید .

اکانت

 

اگر بخواهید اکانت تجاری خود را مجددا به اکانت معمولی تبدیل کنید ، می توانید وارد منو Options شوید و گزینه ی  Switch Back to Personal Account را انتخاب نمایید .

اکانت

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن