آموزششبکه های اجتماعی

نحوه تجاری کردن اکانت اینستاگرام (بیزینس پروفایل) (قسمت دوم)

Business Profile

نحوه تجاری کردن پیج

در این مقاله توضیحاتی در مورد اکانت های تجاری یا همان بیزینس پروفایل ارائه شد ؛ اکنون قصد داریم به بررسی جزئیات تجاری کردن پیج بپردازیم .

برای تبدیل اکانت عادی به تجاری ، ابتدا وارد منو Options (سه نقطه) شوید ؛ سپس گزینه ی Switch to Business Profile را انتخاب نمایید .

تجاری کردن

 

تجاری کردن

در این مرحله باید حساب فیس بوک خود را انتخاب کنید . توجه داشته باشید که تنها یک اکانت فیس بوک را می توانید به اینستاگرام خود متصل نمایید .

تجاری کردن

 

در این قسمت نوع فعالیت خود را انتخاب کنید و Next را بزنید ؛ این گزینه در پیج شما برای کاربران نمایش داده می شود .

تجاری کردن

 

در این قسمت می توانید راه های ارتباطی خود با کاربران (ایمیل ، شماره موبایل و آدرس) را تعیین کنید ؛ تا در پیج شما به عنوان لینک برای مخاطبان به نمایش گذاشته شود (حداقل یکی از این گزینه ها را باید پر کنید) . در انتها Done را بزنید ؛ اکنون پیج شما تجاری شده است .

تجاری کردن

 

همان طور که گفتیم ، اکانت های تجاری امکانات و گزینه های بیشتری دارند ؛ این گزینه ها به همراه کاربردشان را در تصاویر زیر مشاهده می کنید .

تجاری کردن

 

جهت نمایش آمار و اطلاعات مربوط به فالوورها (Insights) علامت مشابه نمودار را در بالای صفحه لمس کنید . توجه داشته باشید که از زمان تجاری کردن اکانت حدود یک هفته باید بگذرد تا این امکانات فعال شوند .

در این قسمت جزئیاتی از قبیل  تعداد فالوورهایی که طی یک هفته ی اخیر جذب پیجتان شده اند (همراه با نمودار فراوانی آن در روزهای مختلف هفته) ، تعداد دفعات بازدید از پروفایل پیج شما ، تعداد دفعات کلیک روی لینک وب سایت ، و همچنین تعداد دفعات کلیک روی لینک های ارتباطی (تماس ، ایمیل ، آدرس) به شما نمایش داده می شود .

تجاری کردن

تجاری کردن

 

تجاری کردن

در این قسمت اطلاعات مربوط به فالوورهایتان برای شما قابل نمایش است ؛ از جمله اینکه چند درصد از آنها را آقایان و چند درصد را خانم ها تشکیل می دهند . همچنین فراوان ترین طیف سنی فالوورها و محدوده ی مکانی آنها قابل مشاهده است.

 

تجاری کردن

 

تجاری کردن

با لمس گزینه ی See More ، جزئیات بیشتری را خواهید دید که به اختصار آنها را بررسی می کنیم .

در این قسمت رنج سنی فالوورها (به تفکیک آقا و خانم) قابل مشاهده است .

تجاری کردن

 

 

در این قسمت محدوده ی جغرافیایی فالوورها را مشاهده می نمایید .

تجاری کردن

 

در این بخش فراوانی زمان هایی که فالوورهای شما بیشتر در اینستاگرام آنلاین هستند برای شما نمایش داده می شود ؛ در قسمت Days این زمان بیشتر آنلاین بودن را به تفکیک روزهای هفته ملاحظه کنید و در قسمت Hours آمار مذکور را به تفکیک ساعات مختلف هر کدام از روزهای هفته مشاهده خواهید کرد . با تجزیه و تحلیل این آمار ، می توانید پست و استوری های خود را در روزها و ساعاتی بگذارید که درصد بیشتری از کاربران آنلاین هستند ؛ در نتیجه بیشتر دیده خواهند شد و بازدهی افزایش خواهد یافت .

تجاری کردن

 

ادامه ی بخش های اکانت های تجاری را در این مقاله بررسی می کنیم ؛ با ما همراه باشید .

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن