نحوه تجاری کردن اکانت اینستاگرام (بیزینس پروفایل) (قسمت دوم)

تجاری کردن

نحوه تجاری کردن پیج

در این مقاله توضیحاتی در مورد اکانت های تجاری یا همان بیزینس پروفایل ارائه شد ؛ اکنون قصد داریم به بررسی جزئیات تجاری کردن پیج بپردازیم .

برای تبدیل اکانت عادی به تجاری ، ابتدا وارد منو Options (سه نقطه) شوید ؛ سپس گزینه ی Switch to Business Profile را انتخاب نمایید .

تجاری کردن

 

تجاری کردن

در این مرحله باید حساب فیس بوک خود را انتخاب کنید . توجه داشته باشید که تنها یک اکانت فیس بوک را می توانید به اینستاگرام خود متصل نمایید .

تجاری کردن

 

در این قسمت نوع فعالیت خود را انتخاب کنید و Next را بزنید ؛ این گزینه در پیج شما برای کاربران نمایش داده می شود .

تجاری کردن

 

در این قسمت می توانید راه های ارتباطی خود با کاربران (ایمیل ، شماره موبایل و آدرس) را تعیین کنید ؛ تا در پیج شما به عنوان لینک برای مخاطبان به نمایش گذاشته شود (حداقل یکی از این گزینه ها را باید پر کنید) . در انتها Done را بزنید ؛ اکنون پیج شما تجاری شده است .

تجاری کردن

 

همان طور که گفتیم ، اکانت های تجاری امکانات و گزینه های بیشتری دارند ؛ این گزینه ها به همراه کاربردشان را در تصاویر زیر مشاهده می کنید .

تجاری کردن

 

جهت نمایش آمار و اطلاعات مربوط به فالوورها (Insights) علامت مشابه نمودار را در بالای صفحه لمس کنید . توجه داشته باشید که از زمان تجاری کردن اکانت حدود یک هفته باید بگذرد تا این امکانات فعال شوند .

در این قسمت جزئیاتی از قبیل  تعداد فالوورهایی که طی یک هفته ی اخیر جذب پیجتان شده اند (همراه با نمودار فراوانی آن در روزهای مختلف هفته) ، تعداد دفعات بازدید از پروفایل پیج شما ، تعداد دفعات کلیک روی لینک وب سایت ، و همچنین تعداد دفعات کلیک روی لینک های ارتباطی (تماس ، ایمیل ، آدرس) به شما نمایش داده می شود .

تجاری کردن

تجاری کردن

 

تجاری کردن

در این قسمت اطلاعات مربوط به فالوورهایتان برای شما قابل نمایش است ؛ از جمله اینکه چند درصد از آنها را آقایان و چند درصد را خانم ها تشکیل می دهند . همچنین فراوان ترین طیف سنی فالوورها و محدوده ی مکانی آنها قابل مشاهده است.

 

تجاری کردن

 

تجاری کردن

با لمس گزینه ی See More ، جزئیات بیشتری را خواهید دید که به اختصار آنها را بررسی می کنیم .

در این قسمت رنج سنی فالوورها (به تفکیک آقا و خانم) قابل مشاهده است .

تجاری کردن

 

 

در این قسمت محدوده ی جغرافیایی فالوورها را مشاهده می نمایید .

تجاری کردن

 

در این بخش فراوانی زمان هایی که فالوورهای شما بیشتر در اینستاگرام آنلاین هستند برای شما نمایش داده می شود ؛ در قسمت Days این زمان بیشتر آنلاین بودن را به تفکیک روزهای هفته ملاحظه کنید و در قسمت Hours آمار مذکور را به تفکیک ساعات مختلف هر کدام از روزهای هفته مشاهده خواهید کرد . با تجزیه و تحلیل این آمار ، می توانید پست و استوری های خود را در روزها و ساعاتی بگذارید که درصد بیشتری از کاربران آنلاین هستند ؛ در نتیجه بیشتر دیده خواهند شد و بازدهی افزایش خواهد یافت .

تجاری کردن

 

ادامه ی بخش های اکانت های تجاری را در این مقاله بررسی می کنیم ؛ با ما همراه باشید .

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *