اطلاعات عمومی

چگونه در مدت زمان ۳۰ روز سیکس پک در بیاوریم؟

در این مقاله قصد داریم کمی در مورد سیکس پک با شما صحبت کنم اما شاید باور نکنید شما هم سیکس پک دارید اما نمی توانید آن را ببینید چون با لایه ای از چربی پوشیده شده است. در ادامه قصد دارم که راهکار های جالبی را به شما معرفی کنم تا با این حرکت های ساده بتوانید در مدت سه روز سیکس پک بسازید. با ما تا انتها همراه باشید

داشتن سیکس پک با از بین بردن چربی

پروتیئن روزانه خود را افزایش دهید به ازای هر کیلو گرم از وزن بدن خود باید ۳٫۵ گرم پروتئین مصرف کنید. چربی های مضر را کنار بگذارید و به چربی های خوب بچسبید. روغن زیتون مغز ها، روغن ماهی و دانه ی کتان استفاده نمایید توجه داشته باشید که شما باید به ازای هر ۴۵۰ گرم از وزن بدن ۹ الی ۱۳ کالری مصرف کنید. چرخه ی کربوهیدرات ها را فراموش نکنید برای افزایش و سایز بدنتان رژیم غذایی کم کربوهیدرات را با پر کربوهیدرات ها در آخر هفته جا به جا کنید.

مکمل ها

قرص BCAA به رشد و ترمیم بافت های عضلانی کمک می کند. گلوتامین ها را فراموش نکنید. گلوتامین ها باعث می شوند که چربی و ماهیچه ها افزایش یابند. چربی سوز ها به افزایش سوخت و ساز بدن کمک شایانی می کنند. شیک پروتئین می تواند به شما کمک کند که به هدف پروتئینی مورد نظر خود برسید.

تمرینات هوازی بیشتری را انجام دهید

دوچرخه سواری به مدت ۹۰ دقیقه با سرعت متوسط هزار کالری می سوزاند. دویدن با سرعت ۳٫۵ کیلومتر بر ساعت، سوخت و ساز بدنتان را ۱۳٫۵ برابر افزایش می دهد. طناب زدن را هم فراموش نکنید. طناب زدن در هر دقیقه یازده کالری می سوزاند.

روی عضلات شکمی تخصصی کار کنید

کرانچ، دراز و نشست، شنا و کرانچ دوچرخه را با هم ترکیب کنید وعضلات شکمی را تقویت نمایید. اما توجه داشته باشید که تمرینات شکمی را دو تا سه هفته در روز انجام دهید. برای نتیجه ی بهتر، ورزش های شکمی را با بلند کردن وزنه تجربه کنید. اسکات، ددلیفت به برنامه ی باشگاهی خود اضافه کنید.

همچنین ۱۰ خوراکی مفید برای قند خون را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوابید

نداشتن خواب کافی منجر به خوردن بیش از حد می شود. بی خوابی موزون موجب می شود ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش متابلویسم بدن را تجربه کنیم. سعی کنید هر شب ۸ ساعت بخوابید و هرگز کمتر از ۷ ساعت نخوابید. اگر می توانید اوایل صبح ورزش کنید. آدرنالین بعد از ورزش، شما را بیدار نگه میدارد

با انگیزه بمانید

هر ماه تمرینات خودتان را متنوع کنید. یک پایه تمرین برای خودتان پیدا کنید و دوست تمرینی داشته باشید.

پیشرفت خودتان را ثبت کنید

روزی پنج دقیقه سکس پک خودتان را تصور و احساس کنید و سعی کنید هر دو هفته یک بار از پیشرفت خودتان عکس بگیرید. ممنون که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید نظرات خودتان را در این باره با ما در میان بگذارید.

0
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن