کسب و کار

قبل از اینکه پولی خرج کنید ، بازاریابی سریع و ارزان انجام دهید

کسب و کار

قبل از این که شما ایده خود را پیاده سازی کنید باید به این نکته توجه کنید که  سود حاصل از بازارسنجی دقیق ، بیش از ده برابر پول یا وقتی خواهد بود که از این راه صرفه جویی کرده یا به دست می آورید. قبل از اینکه پول و وقت خود را هزینه کنید به این نکته توجه کنید که مردم واقعا این ایده یا این محصول را می خواهند.

ابتبازاریابی سریع و ارزان

دا می بایست جزئیات محصول و خدمات را پیدا کنید و مثل یک پروژه تحقیقاتی با آن برخورد کنید. مجلات تخصصی تجارت ، مقاله ها مربوط به کسب و کار و صنعت و حرفه خود را مطالعه کنید. کسانی را که در همان کسب و کار هستند را پیدا کنید و نظر آنها را در مورد این محصول یا خدمات بپرسید. هیچ کس ایده شما را نمی دزد پس با افرادی که در همان کسب و کار مورد نظر شما هستند ، پاسخ بسیار خوبی در مورد کار آمدی و موفقیت ایده تان خواهند داد. از دوستان و آشنایان بخواهید درباره ایده کاری تان اطلاعات و ایده بدهند. در خودتان دیدگاه بدبینانه و شکاک ایجاد کنید و هیچ چیز را چشم بسته قبول نکنید.

Internet-Marketing-Wallpapers

ببینید در رابطه با بازاریابی پاسخ به این سوالات میتواند کمک زیادی را در کسب کارتان داشته باشید ولی اینها بخش کوچکی از دریای بزرگ بازاریابی هستند. همیشه قبل از شروع هر کاری تحقیقات بازار یابی را انجام دهید و بازاریابی سریع و کارآمد و ارزان را انتخاب کنید. حتما از دوستان خانواده آشنایان کمک بگیرید تا بتوانید بهتر کارتان را جلو ببرید و مشتری های احتمالی خود را بشناسید و مدیریت کنید.

Customer-Experience

حساب شده به سمت کارتان بروید و بی گدار به آب نزنید. در ابتدا باید سوالاتی را از خود بپرسید

  • چیزی که می فروشید دقیقا چه کاری برای مشتریتان انجام می دهد؟
  • چه نیازی از مشتریتان بر آورده می کند که در حال حاضر با محصول یا خدمات دیگر برآورده نمی شود؟

به طور کلی سه نیاز اصلی مشتری ها عبارتند از :

  • بهتر
  • سریع تر
  • ارزان تر

 محصول شما کدام یک نیاز های زیر را برآورده می سازد؟

فردی اجتماعی
موفقیت اعتبار
موقعیت اجتماعی تحسین و مقبولیت
محبوبیت اعتماد به نفس
آگاهی لذت و راحتی
نفوذ و قدرت شخصی

یک تفکر راهبردی

یک بخش تفکر راهبردی این است که کاری را که انجام می دهید را به چه دلیل انجام می دهید. اصلا رسالت شما در این کسب و کار چیست و قصد دارید چه تغییری در زندگی مشتری هایتان ایجاد کنید؟

هر کار موفقی حول یک هدف یا رسالت محوری برای صاحب کار شکل گرفته است و بهترین رسالت همیشه این است که به مردم کمک کنیم زندگی شان را به نحوی بهبود بخشند.

هر محصول یا خدماتی باید دست کم یک حوزه برتری داشته باشد تا موجب شود در بین تمام پیشنهاد های رقابتی بازار برجسته تر باشد. حوزه ی برتری شما جیست؟ چه کسی در جلب توجه و پول مشتری رقیب شماست؟ چه کسی کالای دیگری می فروشد که مشتریتان می تواند به راحتی به جای شما از او خرید کند؟

حال کاغذی را بردارید و تمرینی را انجام دهید:

  • دلایل اینکه چرا کسی باید از شما خرید کند را بنویسید.
  • دلایل را با خانواده و محیط کارتان در میان بگذارید.
  • در نهایت یک یا دو مزیت متمرکز شوید که در خرید کردن از شما وجود دارد و هیچ شرکت یا شخصی دیگری نمی تواند ارائه کند.

در این قسمت به عمده ترین بخش یعنی بازاریابی اشاره کردیم در ادامه رشد و توسعه ی کسب و کارتان با ما همراه باشید.

Marketing-Wallpapers-3

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن